AnIs :): ωαнαι нαтι :)

Tuesday, June 25, 2013

ωαнαι нαтι :)

assalamualaikum..hello..hye..^^

kalau cakap pasal cinta,alamak aii jiwang sangat kan2.
kita cita pasal normal2 jelah okeyh ;)

-> korang penah ada pasangan x??alaa mesti penah kan,
yang x penah tuh,humm x taw la nak cakap ape?
bace jewr lah.. Okeyh bila dengan pasangan anda mesty
anda akan janji untuk setia kan. (ι ρяσмιƨɛ ƨɛтια тαω)
Tapi bila dah berape tahun, berape bulan. msti rasa mcm
tak sedap hati kan.. kite try cube testing dia nak tengok
perangai dia.. kite try lah nk putus, tpi dalam hati mesti
berat kan nak lepas..mcm saya! oppss**



-> Mesti nak tengok korang punye pasangan boleh terima
atau pon tak?? Ada yang tk boleh terima tapi dia buruk kan kite
teruk2, ada yang boleh terima dan pasrah.. tapi yang buruk kn
kita teruk2 tuh.. Adakah dia sayang kite?? humm..
pelik2,. tapi dah berbulan2 kita tengok perangai dia,
mesti dia dah ade perempuan lain kan.. itu lah.. bahaya juge laki
macam tuh, depan kite boleh lah kite sangka kan dia baek.,
tapi bila dah berjauhan klau terpisah..ini yang kene..

-> Kita tahu dia sakit hati, tapi setiap hubungan mesti ada
cabaran kan.. ini lah cabaran saya buat kat dia.. tapi dia x leh
terima, ble kite tanya kenape dia nak puji2 kite?? tunjuk
ape yang awak buat?? tapi tak ape lah, dia dah buat.. dan
dia dah minta maaf .. kira okeyh lah orang minta maaf, dari
yang x minta maaf langsung!! OUHH GOD .



-> Bila satu hari bagi dia masa, dan kita jelas kan semua..
kenape dari awal awak x baek macam mana saya kenal..
awak dikirakan x gentel. awak mesti nak menang kan diri awak,
susah2, tapi x kesah lah.. cume klau satu tuh, dia dah ade layan
banyak perempuan, tak ke sedih kite.. walau pon kite
chek dia dalam senyap..wohoiii..

-> Saya nak dengan orang yang baek2 dan boleh jaga
saya.. Dan yang penting, kalau awak sayang saya
awak tak buruk2 kan saya.. tapi !! ini ke saya dapat awak
is okeyh lah baby..

-яɛитʋнαи нαтι-


No comments:

Post a Comment